Jiří Vlach

Producent a výkonný producent. Absolvoval produkci na Filmové škole v Písku, poté na pražské FAMU, následně v doktorském studijním programu FAMU. Během studia spolupracoval na seriálech Zdivočelá země 3, Nemocnice na kraji města 3. Po škole se věnoval produkci reklam pro různé zadavatele, mimo jiné pro Mercedes Benz a Starbucks Coffee, Toma/Pepsi, Český červený kříž…

Po ukončení studií nastoupil do produkce FRAME100r a v roce 2011 se stal producentem firmy Luxor, kde se podílel například na filmu „Konfident“. Od roku 2015 působí v České televizi v tvůrčí producentské skupině Aleny Müllerové. Zde se podílel na vlastní výrobě mnoha filmů a seriálů (Gen, TBH…) a koprodukoval za ČT seriály a filmy, jako například Marie Terezie, Anatomie zrady, Manželské etudy, Forman vs. Forman, Myši patří do nebe a Život k sežrání…

Jiřího můžete potkat i jako pedagoga na Filmových školách v Písku, kde vyučuje obor produkce.

Petr Houdek absolvoval Soukromou vyšší odbornou školu filmovou v Písku v roce 2001. Pracoval na více než 40 známých a renomovaných českých filmech. Za svoji bohatou kariéru vystřídal skoro všechny pozice v kamerovém týmu od zakladače, D.I.T, až po ostřiče, asistenta kamery a druhého kameramana. V současnosti pracuje také jako elitní operátor kamerového robota MotionControl Bolt a jako operátor Highspeed kamery Phantom.

Výběr z filmografie:

Taková normální rodinka (2008, r. Patrik Hartl)

Pozice: zakladač

Peklo s princeznou (2009, r. Miloslav Šmídmajer)

Pozice: ostřič

(Ceny filmu: 2009 MFF Zlín – hlavní cena dětské poroty za nejlepší hraný film pro děti; 2009 MFF Zlín Divácká cena zlaté jablko za nejúspěšnější hraný film)

Líbáš jako Bůh (2009, r. Marie Poledňáková)

Pozice: zakladač

(Ceny filmu: 2009 český lev – nejúspěšnější divácký film)

Na půdě aneb, kdo má dneska narozeniny (2009, r. Jiří Barta)

Pozice: asistent kamery

(Ceny filmu: 2009 český lev za nejlepší výtvarný počin)

Stínu neutečeš (2009, r. Lenka Kny)

Pozice: operátor kamery RED

2 bobule (2009, r. Vlad Lané)

Pozice: operátor kamery RED

Zemský ráj to na pohled (2009, r. Irena Pavlásková)

Pozice: operátor kamery RED

O království nudlí a štěstí bez konce  (2009, r. Martin Dolenský)

Pozice: asistent kamery

Škola princů (2010, r. Roman Vávra)

Pozice: asistent kamery

Lidice (2011, r. Petr Nikolaev)

Pozice: operátor kamery RED

Bastardi 2 (2011, r. Jan Lengyel, pozice ostřič)

Pozice: ostřič

Perfect Days – I ženy mají své dny (2011, r. Alice Nelis)

Pozice: asistent kamery – kamerový technik

Vendeta (2011, r. Miroslav Ondruš)

Pozice: operátor kamery RED

Probudím se včera (2012, r. Miloslav Šmídmajer)

Pozice: Ostřič

Cesta do lesa (2012, r. Tomáš Vorel)

Pozice:ostřič, II kamera

Dva nula (2012, r. Pavel Abrahám)

Pozice: operátor kamery RED

(Ceny filmu:  2012 MFDF Jihlava – zvláštní uznání v sekci česká radost)

Nepravděpodobná romance (2013, r. Ivan Vojnár)

Pozice: ostřič, asistent kameramana

Rozkoš (2013, r. Jitka Rudolfová, pozice technik kamery)

Pozice: technik kamery

Vejška (2014, r. Tomáš Vorel)

Pozice: 1. Asistent kamery

Pojedeme k moři (2014, r. Jiří Mádl)

Pozice: ostřič, asistent kamery

(Ceny filmu: 2014 finále Plzeň – zvláštní uznání poroty; 2014 MFDF Jihlava – zvláštní uznání v sekci česká radost)

Všiváci (2014, r. Roman Kasparovský)

Pozice: ostřič 2. kamery

V tichu (2014, r. Zdeněk Jiráský)

Pozice: ostřič,

(Ceny filmu: 2015 Phoenix film festival – Best Picture – World Cinema)

Intimity (2014, r. Ivo Macharáček)

Pozice: 1. Asistent kamery

Andílek na nervy (2015, r. Juraj Šajmovič)

Pozice: ostřič

Celebrity s.r.o. (2015, r. Miloslav Šmídmajer)

Pozice: ostřič

Strašidla (2015, r. Zdeněk Troška)

Pozice: ostřič

Instalatér z Tuchlovic (2015, r. Tomáš Vorel)

Pozice: 1. Asistent kamery

Nechte zpívat Misíka (2017, r. Jitka Němcová)

Pozice: švenkař

Špunti na vodě (2017, r. Jiří Chlumský)

Pozice: ostřič 2. kamery

8 hlav šílenství (2017, r. Marta Nováková)

Pozice: technik kamery a D.I.T operátor,

(Ceny filmu: 2017 ceny české filmové kritiky – nejlepší audiovizuální počin)

Bůh s námi – od defenestrace k bílé hoře (2018, r. Zdeněk Jiráský)

Pozice: druhý štáb

Dvě nevěsty a jedna svatba (2018, r. Tomáš Svoboda)

Pozice: ostřič II. kamery

Teroristka (2019, r. Radek Bajgar)

Pozice:II. Ostřič

Cesta Domů (2021, r. Tomáš Vorel)

Pozice: ostřič a 2. kamera

Identita ES (2021, r. Alena Cincerová)

Pozice: ostřič

Film Pojedeme k moři je jeden z vůbec prvních českých filmů kompletně natočený na digitální zrcadlovku Nikon D4. Jakou výzvu to představovalo pro Petra Houdka jako asistenta si můžete přečíst v rozhovoru z webu NIKONBLOG.CZ, kde byl ohledně této výzvy vyzpovídán společně s hlavní kameramankou Editou Kainrathovou:

Jakub Hejna je filmový střihač a režisér. Studoval na písecké filmové škole a posléze na pražské FAMU, obor střihová skladba filmu. Je zakladatelem postprodukčního studia Young Film.

Jako střihač se podílel na řadě úspěšných dokumentárních a hraných filmů, např. Ženy pro měny (r. Erika Hníková, 2004); Pátrání po Ester (r. Věra Chytilová, 2005); René (r. Helena Třeštíková, 2008); Katka (r. Helena Třeštíková, 2009); Fair Play (r. Andrea Sedláčková, 2014); Jáma (r. Jiří Stejskal, 2014); Červená (r. Olga Sommerová, 2017); Dukla61 (r. David Ondříček, 2018)…aj.

Jeho celovečerní dokumentární debut Divadlo Svoboda (r. Jakub Hejna, 2011) byl nominován v kategorii -Nejlepší dokument (Český Lev 2011 a Cena české filmové kritiky 2011).

Spolu s Helenou Třeštíkovou režíroval film Zkáza krásou (2016), o životě herečky Lídy Baarové a dokumentární film Forman vs Forman (2019), mapující život režiséra Miloše Formana, který byl uveden ve světové premiéře na Festival de Cannes 2019.

Vybraná filmografie:

Střih

2021 TV minisérie Božena

2020 dokument Ester

2020 dokument Karolína

2020 dokument Anny

2019 film Hodinářův učeň

2019 dokument Forman vs Forman (spolurežie), světová premiéra Festival de Cannes 2019

2018 TV minisérie Dukla61

2018 TV dokument Manželské etudy po 35 letech (6 dílů)

2017 dokument Červená /Český lev 2018/

2017 dokument Strnadovi

2016 dokument Zkáza Krásou (spolurežie)

2015 dokument Mallory /”Nejlepší dokument” na MFF KV 2015/

2014 film Fair Play /nominace Český lev 2014/

2014 dokument Jáma

2013 film Rozkoš /nominace Český lev 2013/

2013 dokument Vojta Lavička: Nahoru a dolů

2013 dokument Život s Kašparem

2012 film Modrý tygr

2012 dokument Soukromý vesmír

2011 dokument Divadlo Svoboda (režie, střih) /nominace Český lev 2011/

2010 TV film Jseš mrtvej, tak nebreč

2010 dokument Katka /Český lev 2010, ocenění “Nejlepší střih” festival Montreal/

2008 dokument René /evropská fimová cena za nejlepší filmový dokument/

2006 film Ztracená dovolená / “Nejlepší dokument” na MFF KV 2006/

2005 dokument Pátrání po Ester

2004 film Ženy pro měny

Uplatnil jste se v oboru, který jste na škole studoval ? 

Ano, dokonce- dá se říct, že jsem obor- filmový střih díky studiu na SVOŠF v Písku přímo objevil. Do té doby jsem o střihu příliš mnoho nevěděl a netušil jakými alchymistickými kouzly dokáže střihová skladba ovlivnit podobu celého filmu, ať už hraného či dokumentárního.


V čem pro vás byla škola důležitá?

Bylo to setkání s lidmi se stejným či podobným zájmem (možno také říci “vášní” pro film). Důležitá byla právě ta vzájemná konfrontace s prací mých kolegů- studentů. Byli jsme zcela první ročník, škola ještě nebyla příliš technicky vybavená. Přesto, tehdejší vedení zajistilo několik vynikajících tvůrčích osobností na přednášky o filmové profesi. Dodnes na to rád vzpomínám. S některými jsem se dál setkal při studiích na FAMU.


Co byste vzkázal současným studentům FAMO a SVOŠF? 

Film je úžasný nástroj, jak sdělovat určité věci, informace, pocity, a to vše předávat širšímu publiku. A témata ?  – ta se doslova “válí” všude po zemi! Je potřeba dívat se dobře kolem sebe a být subjektem a ne jen objektem toho dění. Pak je možné o tom vyprávět.

Lenka Křížová je absolventkou SVOŠF Písek (2001).  Zvolila si tuto školu, protože ji bavil film a hlavně animace, ale nebyla si jistá, zda by chtěla být v tomto oboru profesionálkou. Jeden z hlavních přínosů školy pro ni bylo zejména to, že jí škola utvrdila v její vášni a dala jí seběvědomí. Proto se rozhodla pokračovat v této kariéře dál. Díky tomu se dostala k práci v Singapooru, v Německu a takřka po celém světě, kde vedla různé workshopy. V ČR pracovala na mnoha projektech, z nichž nejvýznamnější jsou Fimfárum, Autopohádky, různé Večerníčky, Žížaly a také Život k sežrání.

Velice ráda vyrábí loutky a během koronavirové pandemie se rozhodla, i díky tomu, že má malé děti, k přesměrování své kariéry k této činnosti.

Na píseckou školu má krásné vzpomínky. Její vzkaz nynějším studentům je “vybudovat si co nejvíce dobrých vztahů se svými spuložáky a učiteli, jelikož jich většina v budoucnu bude Vašimi kolegy a někteří i přáteli”.

Jakub Charvát je absolventem obou píseckých filmových škol a ve svých studiích nadále pokračuje v magisterském programu pražské FAMU.

Již na začátku svých studií v Písku začal spolupracovat s redakcí environmentálně-publicistického bloku pořadů Nedej se! (Česká televize), které je dodnes stálým členem.

Jakubovu absolventskému filmu „Rada nad zlato“ se i přes snahu potlačit jeho veřejnou prezentaci a promítání povedlo poodhalit neetické praktiky bující ve strukturách multilevel-marketing finančního poradenství. Film dodnes jen v neoficiálních distribucích na internetu nasbíral přes 130 000 zhlédnutí.

Dnes se vedle studia a práce na rozličných pořadech České televize věnuje i nefilmařským projektům.
Spolupracoval například na mapování mezinárodního genetického výzkumu na Ústavu biologie a lékařské genetiky 2. LF UK a FN Motol.

Výběr prací:

2014

Kruh života (dokumentární film, SVOŠF v Písku)
Roztáhni křídla (dokumentární film, SVOŠF v Písku)
Smetanova Čertova stěna (dokumentární film, SVOŠF v Písku a Česká televize)
Krátký dokumentární film o poslední dokončené opeře Bedřicha Smetany, Čertově stěně. V jakých podmínkách dílo vznikalo a s jakými problémy se v době svého uvedení potýkalo? Zaposlouchejme se do tónů Smetanovy hudby. Do Čertovy stěny, kterou kolem sebe autor vztyčil.

2015

Rada nad zlato (absolventský dokumentární film, Soukromá vyšší odborná škola filmová v Písku)
Pohled do světa multilevel marketing finančního poradenství v České Republice.
Víš, kdo ti bude radit s financemi? Víš, jakou práci ti radí vyzkoušet?
Dobrá rada není zdarma, dobrá rada je nad zlato.

2017

Nedej se!: Oko tygra (dokumentární film, Česká televize)
Dokument Oko tygra o česko-indonéském projektu „Prales dětem“, který přináší pojem ochrany přírody do míst, kde jsou to nyní pouze slova bez významu. Za pomoci dobrovolníků v Indonésii i v Česku a se zapojením speciálního Tygřího komanda jdou příkladem a ukazují cestu do budoucnosti těm, kteří ji ještě pořád hledají.

Al-Araqeeb (dokumentární film, FAMU)
Dokument sleduje osudy vesnice Al-Araqeeb, která byla již 111×x zničena. Místo osídlené beduíny potřebovala armáda pro vojenská cvičení, a proto v roce 1951 nařídila evakuaci. Obyvatelé se nesměli vrátit ani po uplynutí stanovené lhůty. Od roku 2010 stát Izrael vesnici opakovaně demoluje. Bitva mezi státem a jeho občany pokračuje.

Nedej se PLUS: Rozbouřená voda v Loučovicích (reportáž, Česká televize)

2018

Otisky doby: Život ve válce (dokumentární film, Česká televize)
Pološero: Zrození doby robotů (dokumentární film, Česká televize)
Nedej se!: Hon na tetřívka (dokumentární film, Česká televize)
Tetřívek obecný se dříve nacházel na většině území naší republiky. Dnes je ohroženým druhem a narazit na něj můžete jen výjimečně. Extrémně plachý tvor, tajemný strážce našich hor, nás neopouští bez důvodu. Až se půjdete projít do našich národních parků a po cestičce z odházených odpadků dojdete až k tábořišti neukázněných turistů, kteří se pohybují mimo vyznačené trasy, naleznete svou odpověď.

2019

Nedej se!: Vstupenka do budoucnosti (dokumentární film, Česká televize)

2020

Nedej se!: Po vlčích stopách (dokumentární film, Česká televize)
Proč vlastně chráníme přírodu? Děláme to pro přírodní procesy samotné? Nebo nás spíš zajímají jednotlivé rostlinné a živočišné druhy, které člověk subjektivně označil za „krásné“, nebo cenné?

Nedej se PLUS: Rukojmí developera (reportáž, Česká televize)

Po vystudování Gymnázia Elišky Krásnohorské v Praze složil absolutorium na katedře střihové skladby na SVOŠF v Písku. Už v průběhu studia se ale jeho zájem stáčel spíše ke grafickému designu. V roce 2009 vytvořil mj. i současné logo SVOŠF. Zároveň je autorem kompletního vizuálního stylu pro tři ročníky Filmového festivalu v Písku (2009, 2010, 2011). Po krátkém studiu na katedře animace na FAMO se začal věnovat práci grafického designera naplno. 

Po více než deseti letech typické práce grafického designera na volné noze se rozhodl naplno věnovat své umělecké tvorbě. Na instagramový účet @posterlad – www.instagram.com/posterlad pravidelně postuje plakáty, prodává je na svém eshopu (www.posterlad.com) a během pěti let práce na projektu PosterLad měl možnost spolupracovat s několika značkami – např. Pringles, Hewlett Packard, Adobe, H&M nebo Julius Meinl. Za svou práci byl také oceněn dvěma mezinárodními designovými cenami. Jeho práce byly vystaveny na několika festivalech a výstavách v Evropě, USA, Ekvádoru a Číně.

Studium na obou píseckých školách a zároveň možnost graficky ztvárnit identitu pro tři festivalové ročníky mu daly poprvé přičuchnout k práci na větších projektech, z čehož těží dodnes. Znalosti střihové skladby a základů animace využívá při vytváření digitálního umění, tzv. NFTs, která publikuje na světově nejprestižnější platformě SuperRare. 

“Na studium v Písku vzpomínám opravdu rád. Nejen, že jsem poprvé opustil domov v Praze a zkusil život v jiném městě, ale především jsem poznal v Písku skvělé lidi, se kterými spolupracuji a vídám se dodnes. Na celém studiu se mi líbilo, že jsme byli tlačeni do praktického užití nabytých znalostí. Zkusil jsem si všechny možné střihačské disciplíny a po složení absolutoria jsem byl připravený dělat v jak v televizi, tak i ve filmu nebo reklamě. Ač jsem nakonec zvolil kariéru designera, znalosti a zkušenosti z Písku už mi nikdo nevezme.”

Ocenění

2019 – Silver A’ design Award in Graphics and Visual Communication Design Category

2020 – German Design Award Winner in Excellent Communications Design

Výstavy

2021 – výstava v Protein Studios v Londýně

2018 – stála výstava v Pražském kongresovém centru

2018 – výstava na Czech Design Week Podzim 2018

2018 – výstava na finálovém výběru na Ecuador Poster Bienal 2018

2018 – výstava na finálovém výběru na Trnava Poster Triennial 2018

2017 – výstava na Arizona State University

2017 – výstava na Czech Design Week Jaro 2017

2017 – solo výstava v Kávarně Pelíšek v Praze

Koncertní a zvukový inženýr. Na Písecké škole vystudoval obor obraz a zvuk. Jako aktivního hudebníka, který přišel ze školy výroby hudebních nástrojů, to Dominika pochopitelně táhlo nejvíce ke zvukové tvorbě.

Po absolvování školy pracoval jako “placový” zvukař, asistent zvuku na filmech a reklamách a věnoval se studiové postprodukci. Ovšem postupem času Dominika opět přitáhla zpět hudba a začal se věnovat práci koncertního zvukového mistra a realizování hudebních nahrávek českých i zahraničních umělců. Stal se také rezidentním zvukařem v českých hudebních klubech nejprve Roxy a pak v Paláci Akropolis a Meetfactory.

Jako koncertní zvukař procestoval 32 zemí světa s umělci rozličných žánrů. Za zmínku stojí pravidelná spolupráce s interprety jako např. Ben Cristovao , Hidden Orchestra (UK), Škwor, Black Lips (USA), Poppy Ackroyd (UK), Floex&Tom Hodge (CZ/UK),  Khoiba a mnoho dalších. V posledních letech také spolupracuje na velkých koncertech v O2 aréně a fóru Karlín s předním českým show designerem Martinem Hruškou. Realizoval například i velké koncerty Leoše Mareše, Dary Rollins a Rytmuse.

Do je ho portfolia také patří nahrávání, mix a mastering především live nahrávek např. Hidden Orchestra –  Live at Attenborough Centre for the Creative Arts (label TruThoughts), Nebo Floex&Tom Hodge – John Doe Arise (Live in Prague)  (Label Mercury KX).

Citát: Písecká filmová škola mi dala přístup k informacím od praktiků i skutečných legend filmové branže. Zpětně oceňuji především kreativní, takřka “rodinnou” atmosféru, která vytváří inkubátor pro vznik nových talentů. Studentům přeji, ať se jim podaří z jejich studia vytěžit maximum a nebojí se experimentovat.

Pavel Berkovič je uznávaný kameraman. Po dokončení dvouletého studia na SVOŠF Písek ještě vystudoval pražskou FAMU, ale již během studia v Písku pracoval jako kameraman.

Podílel se na mnoha projektech od celovečerních filmů, televizních seriálů po hudební videoklipy a dokumentární filmy všech možných žánrů. K jeho nejvýraznějším snímkům z poslední doby patří například pohádky Přání k mání (2017), Micimutr (2011) nebo O Pokladech (2012) ale i dvoudílný TV krimi film Metanol (2018) či české sci – fi Běžci (2010). V jeho filmografii však převažují především TV seriály jako například Zločiny Velké Prahy (2021), Vzteklina (2018), Nevinné lži či Dokonalý svět (2008). Kromě hlavní kamery se podílel i na několika projektech jako kameraman druhého štábu, například na filmu Nabarvené ptáče (2019).

Co pro něj znamená město Písek:

Písek má pro mne kromě toho, že jsem se tam setkal se skvělými lidmi, ještě jednu podstatnou devizu. Pískem prochází určitý typ lidí, kteří chtějí tvořit. Je to určitý druh energie, který má společný znak, vždy když potkám na natáčení nějakého studenta z Písku, nebo již hotového filmaře a pokud u profese vydrží, jsou si podobní. Nasazením i vystupováním. Chovají se profesionálně a přitom povětšinou skromně. Ono totiž to jsou ty hlavní a podstatné vlastnosti, které jsou tak důležité u tohoto řemesla.

V oboru filmového zvuku jsem se uplatnil myslím velmi úspěšně a od ukončení Filmovky se jím také plně živím. Z asistenta zvuku jsem se vypracoval na mistra zvuku, založil zvukové studio SLEEPWALKER, které poskytuje zvukový servis pro tuzemské i zahraniční produkce a je významným koproducentem evropských filmů. Letos jsme získali s kolegou Robertem Slezákem lotyšskou národní cenu za nejlepší filmový zvuk za rok 2020 za film “The Sign Painter / Pilsāta pi upis. Náročná práce ve filmovém oboru mne stále naplňuje, i když se poslední dobou věnuji více produkci studia než samotné zvukařské práci. Baví mne stát u filmových projektů už od zrodu scénářů a z pozice koproducenta pomáhat na svět novým filmovým příběhům.

VZKAZ

Škola pro mne byla důležitá v tom, že transformovala filmového fanouška ve tvůrce. Vždy mne bavilo “konzumovat” příběhy, ať už v literární či filmové podobě. Najednou jsem mohl stát na druhé straně kamery a filmové příběhy tvořit. Filmová a televizní natáčení mne zavedla na všechny kontinenty světa a přinesla mi mnoho přátel na celý život. Sounáležitost s pomyslnou filmařskou rodinou, která boří kulturní i jazykové bariéry je pro mne důležitou životní kotvou.

IMDb: www.imdb.com/name/nm2499444/?ref_=nv_sr_1

Ludvik Bohadlo is CEO, production sound mixer and postproduction coordinator of leading sound production company SLEEPWALKER, s.r.o. based in Prague, Czech Republic.

He comes from a family with deep performing arts tradition. Both parents were acrobats and his sister is a flute player in National Theatre and State Opera of Prague.

Working in music and film industry for two decades Ludvík Bohadlo experienced every single stage of music and sound production. From classics to heavy metal, from documentaries to international feature films. Thanks to his excellent professional as well as physical skills he’s been working on challenging projects in extreme climate conditions of remote areas all over the world including high altitudes above 6 000 m. His unique communication and organizational skills helped him to lead sound production teams of international feature films and quality TV production. His deep interest in music, humanities and historical theology gives him broader perspective to the art of motion pictures.

Education:

2012 – Faculty of Humanities, Charles University, Prague

2004 – 2005 Film College Písek – Sound and Picture in Film, TV and Radio

Production

Work Experience:

2004 – present Production Sound Mixer, Supervising Sound Editor, Producer

1996 – 2004 Specialist for Studio and Location Sound Equipment

Selected Filmography:

Tizlenes (dir: Marta Elina Martinsone LV/LT/CZ) – production sound mixer / supervising sound editor

City on the River (2020, dir: Viestur Kairish, LV/CZ/LT) – production sound mixer / supervising sound editor

Lielais Kristaps 2020 – Latvian National Film Award – Best Sound (Labakais skanu rezisors)

Freud (dir: Marvin Kren, DE/AT/CZ) – production sound mixer / music recordist

Resistance (2021 in post-production, dir: Jonathan Jakubowicz, USA/DE) – production sound mixer / music recordist

My Father Spy (2019, dir: Jaak Kilmi, Gintz Grube, LV/EST/CZ) – co-producer, supervising sound editor

Zlaty podraz (2018, dir: Radim Špaček, CZ) – alternating production sound mixer

Odborny dohled nad vykladem snu / Supervising the Meaning of Dreams – (2018, dir: Pavel Göbl) production sound mixer

Homo Novus (2018, dir: Ana Viduleja, LV) – co-producer

The Game / Hra (2018, dir: Alejandro Fernandez, Chile/CZ) – supervising sound editor, co-producer

Der Prag-Krimi (2018, dir: Nicolai Rohde, DE) – production sound mixer

Werk Ohne Autor (2018, dir: Florian Henckel von Donnersmarck, DE) – production sound mixer CZ crew

The Cellar / Pivnica (2018, dir: Igor Voloshin, SK/CZ/RUS) – production sound mixer / supervising sound editor

Reformation (2017, dir: Uwe Janson, DE) – production sound mixer

Der Zürich – Krimi (2017, dir: Roland Suso Richter, DE) – production sound mixer

The Filthy / Špína (2017, dir: Tereza Nvotová, CZ/SK) – production sound mixer / supervising sound editor / producer

73°C (2017, dir: Baz Dinka Shamoun, CAN/IRQ/UAE/CZ) – supervising sound editor

The Unbroken (2017, Documentary, CZ) – supervising sound editor

Home is Here / Doma je tady (2017, dir: Tereza Kotyk, AT/CZ) – supervising sound editor, co-producer

Chronicles of Melanie / Melanijas hronika (2016, dir: Viesturs Kairiss, LV/FIN/CZ) – supervising sound editor

Magic Kimono (2017, dir: Maris Martisons, LV/JP) – supervising sound editor

Tiger Theory / Teorie tygra (2016, dir: Radek Bajgar, CZ) – production sound mixer

Ministry of Love / Ministarstvo Ljubavi (2016, dir: Pavo Marinkovič, CRO/SLO/CZ) – production sound mixer / supervising sound editor

Cities in Love (2015, dir: Wen Muye, HK) – production sound mixer

Cesta vzhůru (2015, dir: David Čálek, CZ) – production sound mixer

Horseplay (2014, dir: Lee Chi-ngai, HK) – production sound mixer

Ohnivy kuře (2015 – 2018, TV Series – 124 episodes, CZ) – sound supervisor

Atentát (2014, TV Series – 18 episodes, CZ) – production sound mixer / supervising sound editor

Tenkrát v ráji (2016, CZ) – production sound mixer / supervising sound editor

Nejsledovanější (2017, Documentary, CZ) – supervising sound editor

Správnej Dres (2015, TV Movie, CZ) – production sound mixer

Kriminálka Anděl (2008 – 2014, TV Series – 45 episodes, CZ) – production sound mixer / supervising sound editor

The Challenge (2010 – 2013, TV Series – 64 episodes, USA) – production sound mixer

HANY (2014, dir: Michal Samir, CZ) – sound supervisor

Všiváci / Lousy Bastards (2014, dir: Roman Kašparovský, CZ) – production sound mixer Afghan Unit

Zemsky ráj to napohled / An Earthy Paradise (2009, dir: Irena Pavlásková, CZ) – production sound mixer

Faubourg 36 (2007, dir: Christopher Barratier, FR) – boom operator

The Irony of Fate 2 (2007, dir: Timur Bekmambetov, RUS) – boom operator

Last Holiday (2006, dir: Wayne Wang, USA) – boom operator

Nahoru